Praca: Młodszy Specjalista ds. Kończenia Umów Leasingowych


PKO Leasing S.A. – dynamicznie rozwijająca się firma leasingowa, należąca do Grupy Kapitałowej PKO Bank Polski S.A., poszukuje kandydatów do pracy w Departamencie Operacji na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. Kończenia Umów Leasingowych

Miejsce pracy: Łódź

Nr ref.: MS/KU/DO/COŁ

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • Przygotowywanie pism do Klientów dot. popełnionych wykroczeń (mandaty)
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów informatycznych
  • Ewidencjonowanie, kompletowanie, rozdzielanie i wysyłka korespondencji
  • Współpraca z jednostkami firmy w zakresie terminowej obsługi pism
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Obsługa umów leasingu w obszarze:
    • aktualizowanie wartości
    • rozliczanie ubezpieczenia
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Odpowiedzialność, dokładność sumienność w wykonywaniu zadań
  • Motywacja i chęć do nauki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Podstawowa znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Word i Excel
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Wybranemu kandydatowi zaoferujemy:

  • Pracę w przyjaznym i wesołym środowisku w największej Grupie finansowej w Polsce
  • Możliwość  wykorzystania dotychczasowych doświadczeń zawodowych, zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami, rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, kwalifikacji wraz systemem premiowym uzależnionym od realizacji celów biznesowych
  • Możliwość korzystania z pakietu socjalnego: opieka medyczna, pakiet Multisport, świadczenia dostępne w programie MyBenefit, Pracowniczy Program Emerytalny, możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Leasing SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



Office Support Analyst

Coordinating internal and external meetings, visits and other events in AML Monitoring Department Administrative support - preparation of meeting minutes, meetings agendas, presentations Internal & external communication management Ad hoc report preparation...


Samodzielny referent ds. zamówień publicznych

  Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie obsługi zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych Wydziału Chemicznego. Zakres obowiązków: elektroniczna rejestracja wniosków o zakup lub usługi w systemie, sprawdzenie...


Junior Administration Specialist

Job description Responsible for daily service delivery in terms of insurance products Fill in data in the system Delivers day to day service to the client Various Back-Office tasks Supporting team with reference to additional...


Staż „Job Training”

Oferujemy: płatny 15 – miesięczny staż (w tym 3 – miesiące za granicą) wsparcie Mentora, Opiekuna Stażu oraz Konsultanta HR zatrudnienie na podstawie umowę o pracę program stażu powiązany z celami biznesowymi koncernu oraz indywidulanym rozwojem...


Staż „Job Training”

Oferujemy: płatny 15 – miesięczny staż (w tym 3 – miesiące za granicą) wsparcie Mentora, Opiekuna Stażu oraz Konsultanta HR zatrudnienie na podstawie umowę o pracę program stażu powiązany z celami biznesowymi koncernu oraz indywidulanym rozwojem...



Zobacz najnowsze oferty



Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...