Dzień za dniem

Do dziś pamiętam, że rozpoczynając swoją przygodę z doradztwem finansowym, miałem wrażenie, że złapałem Pana Boga za nogi, a nowa praca jawiła mi się niczym spełnienie najskrytszych marzeń. Teraz, po pół roku pracy w zawodzie doradcy w Białymstoku, doradca finansowy Białystok wiem, że moje początkowe reakcje były nieco przesadzone. Już nie cieszę się tak bardzo każdym nowym dniem pracy, a widok nowych klientów nie przyprawia mnie o szybsze bicie serca. Początkowa euforia została zastąpiona codziennością i zwykłą pracą z dnia na dzień.

10Nie mogę powiedzieć, że nie lubię swojej pracy – mam do niej stosunek raczej obojętny. Czasami zdarzy się świetny dzień, innym razem nieco gorszy – jak w każdej innej pracy. Jako doradca finansowy w dość dużej firmie pracuję na dwie zmiany, albo od 8.00 do 16.00, albo od 12.00 do 20.00. Większość moich współpracowników preferuje zmianę poranną, jednak ja wolę dłużej pospać i nie stać w korkach. Mieszkam 15 km od Białegostoku, dlatego poranna zmiana jest dla mnie dużym utrapieniem. Żeby dojechać na czas muszę wstać przynajmniej dwie godziny wcześniej, a i tak czasem zdarza mi się spóźnić.

Swój dzień pracy zawsze zaczynam od kawy, bez której nie byłbym w stanie normalnie funkcjonować. Dobra kawa i do roboty: zestawienia, analizy, sprawdzanie najnowszych zmian w ofercie produktowej i usługowej polskich instytucji finansowych, telefony do klientów, spotkania, sporządzanie planów sprzedażowych i tak w kółko. Po pierwszych 4 godzinach pracy zawsze robię sobie krótką przerwę na posiłek i kolejną filiżankę kawy. Dziennie wypijam ich około 5, co i tak czasami jest dla mnie za mało. Wracając do domu samochodem mam czas na przemyślenie zadań na dzień następny oraz podsumowanie tego, co udało mi się zrealizować w danym dniu.

Posted in opinie i historie | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Customer Service Specialist

What will you do: As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...


Doradca Klienta Korporacyjnego w Centrum Bankowości Korporacyjnej

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu dużych firm (powyżej 40 mln przychodu rocznie) Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi Dbałość o jakość portfela z uwzględnieniem rentowności Rozpoznawanie bieżących...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...