Zawód z przyszłością

Doradztwo finansowe i bankowe jest branżą, która w dzisiejszych czasach rozwija się bardzo prężnie, co sprawia, że od osób zajmujących się świadczeniem usług w zakresie finansów i ubezpieczeń wymaga się doskonałej znajomości z każdej dziedziny oraz odpowiedniego podejścia i nastawienie do klienta.

30

Tych, którzy zastanawiają się kto może zostać doradcą finansowym w Radomiu informujemy, że do ubiegania się o to stanowisko potrzeba komunikatywności, pomysłowości, samodzielności i operatywności oraz przede wszystkim poszanowania klienta i jego czasu, doradca finansowy Radom. Co ciekawe, tym, co decyduje o wyborze kandydatów na stanowisko doradcy finansowego nie jest wykształcenie, a predyspozycje posiadane przez pretendenta na to stanowisko. W tym zawodzie szczególnie liczy się umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w warunkach stresowych. Doświadczenie zawodowe jest zazwyczaj niezbędne, lecz nie musi być ono ściśle powiązane z bankowością i ekonomią.

Nie da się ukryć, że we współczesnej Polsce doradca finansowy jest osobą publicznego zaufania – osobą, do której zwracają się klienci potrzebujący porady, wsparcia i informacji, osobą, która powinna umieć okazać wyrozumiałość dla obaw klientów oraz rozwiać ich wszelkie wątpliwości. Do tego niezbędna jest ogromna wiedza i profesjonalizm.

W zawodzie doradcy finansowego w Radomiu najczęściej spotyka się osoby młode, nastawione na możliwość rozwoju zawodowego, kształcenia swoich umiejętności oraz zdobywania doświadczenia zawodowego. Właśnie taką możliwość daje praca w firmie bazującej nie tylko na finansach, ale i na relacjach międzyludzkich.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...