Wymagania na stanowisku doradcy finansowego

Idealny kandydat do pracy na tym stanowisku powinien posiadać wiedzę w zakresie usług finansowych, przepisów prawa obecnie obowiązujących oraz specyfiki działania poszczególnych firm doradczych.wymagania na stanowisku doradcy finansowego

Najlepiej, jeżeli legitymuje się wykształceniem wyższych z zakresu finansów i rachunkowości. Niezbędne są również podstawy psychologii, biegłe posługiwanie się językiem obcym oraz czynne prawo jazdy kategorii B. Doświadczenie w obsłudze klienta może znacząco pomóc w zdobyciu wymarzonej posady, podobnie jak kwalifikacje w zakresie maklerstwa bądź doradztwa podatkowego.

Wymagana jest determinacja w dążeniu do celu oraz silna motywacja realizacji zamierzonych planów, a także sumienność, biegła obsługa komputera, zdolności planistyczne i organizacyjno – kontrolne, rozumienie relacji przyczynowo – skutkowych, a nade wszystko – doskonałe umiejętności analitycznego myślenia i wnioskowania. Dobrze, jeśli osoba, starająca się o stanowisko doradcy, może wykazać się charyzmą liderami, zdolnościami negocjacyjno – przekonywującymi oraz brakiem strachu przed publicznym przemawianiem.

Dodatkowo występuje potrzeba nieustannego dokształcania się w zakresie nowoczesnych technik finansowych i narzędzi sterowania rynkiem oraz wymiana doświadczeń z kolegami z branży. Ważne są przy tym predyspozycje społecznego, w tym kierowanie się kodeksem etyki zawodowej.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...