Wymagania i warunki pracy doradcy

Każda osoba poszukująca zatrudnienia w zawodzie doradcy finansowego powinna mieć świadomość, że aby odnieść sukces w branży finansowej lub ubezpieczeniowej należy posiadać pewne określone cechy oraz spełniać wymagania zawarte w ofercie pracy, doradca finansowy Częstochowa.

21Doradca finansowy powinien posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne lub być absolwentem kierunku finanse i rachunkowość. Bardzo mile widziane jest doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych oraz doświadczenie w pracy opierającej się na kontakcie z klientami, jak na przykład w doradztwie lub obsłudze. Ponadto, osoba aplikująca na stanowisko doradcy finansowego musi posiadać cechy charakteru przydatne do pracy z klientem: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, zdolność do analitycznego myślenia, umiejętność wyszukiwania i interpretowania informacji finansowych oraz rozwinięte zdolności interpersonalne.

Praca w zawodzie doradcy jest pracą w dynamicznym zespole profesjonalistów, dlatego wymaga umiejętności dostosowania się do sytuacji oraz nastawienia na jak najlepszą efektywność pracy. Praca w doradztwie daje możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wykształcenia. Ważnym elementem w tym zawodzie jest bieżące śledzenie wskaźników ekonomicznych, trendów i nowych produktów finansowych oferowanych przez różne instytucje.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...