Wady i zalety

Praca w zawodzie doradcy finansowego posiada zarówno wady i zalety, jednak to, czy dana cecha zawodu doradcy kwalifikuje się do wad czy zalet zależy wyłącznie od indywidualnej opinii osoby piastującej to stanowisko, doradca finansowy Rzeszów.

12Wiele osób zatrudnionych na stanowisku doradcy finansowego narzeka na prowizyjny system zarabiania pieniędzy. Nie odpowiada im, że ich miesięczna pensja nie jest stała, a zależy od tego, co udało im się osiągnąć i wypracować w danym miesiącu. Z drugiej strony, część doradców finansowych docenia, że prowizje za osiągane wyniki sprzedażowe motywują do pracy i sprawiają, że pracownik stara się jak najlepiej i jak najwięcej zdziałać.

Jednym podoba się zmianowy tryb pracy, inni na niego narzekają. Tak samo, część pracujących jako doradcy nie mają problemu z ciągłymi spotkaniami i regularnym kontaktem z klientami, inni, przeciwnie, uważają to za największą zmorę i wadę tego zawodu. W tym momencie należałoby zadać sobie pytanie co osoby nie mogące znieść ciągłego kontaktu z klientem robią na stanowisku doradcy? Przecież z samej definicji zawodu wynika, że praca doradcy polega właśnie na regularnym i intensywnym kontakcie z osobami chcącymi zainwestować swój kapitał na różne cele. Dużym plusem zawodu jest możliwość ciągłego rozwoju oraz awansu zawodowego oraz brak sprecyzowanych wymagań co do posiadanego wykształcenia i kwalifikacji. Co więcej, jednym podobają się długotrwałe szkolenia przygotowujące do pracy, inni ledwo je wytrzymują.

Jak widać, praca na stanowisku doradcy finansowego jak każdy inny zawód wiąże się z wieloma różnorodnymi opiniami, z których bardzo trudno wywnioskować jednoznaczny podział cech tej pracy na wady i zalety. Co pracownik to inna opinia i inne podejście do zawodu.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Customer Service Specialist

What will you do: As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...


Doradca Klienta Korporacyjnego w Centrum Bankowości Korporacyjnej

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu dużych firm (powyżej 40 mln przychodu rocznie) Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi Dbałość o jakość portfela z uwzględnieniem rentowności Rozpoznawanie bieżących...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...