Tajemnica efektywnej pracy doradcy

Jeszcze przed rozpoczęciem pracy na stanowisku doradcy finansowego zastanawiałem się co sprawia, że niektórzy pracownicy zatrudnieni w tym zawodzie osiągają lepsze wyniki od innych – czy jest to wynikiem posiadanych cech charakteru, samokontroli, wyuczonych zachowań, technik manipulacyjnych czy zwykłego talentu?

25Dopiero pracując jako doradca finansowy w Elblągu, doradca finansowy Elbląg zdałem sobie sprawę, że efektywna praca doradcy jest wynikiem nie jednego, a sumy różnorodnych czynników: talentu, szczęścia, rodzaju charakteru, ciężkiej pracy i odpowiedniego nastawienia do klienta. Dopiero wszystkie te czynniki razem powodują, że dany doradca odnosi niemałe sukcesy zawodowe.

Pracując nad ciągłym ulepszeniem swojej pracy, po kolei uczyłem się stosowania wszystkich elementów jednocześnie. Wymagane cechy charakteru posiadałem: byłem osobą otwartą, pewną siebie i łatwo nawiązującą kontakty. Pracowałem dużo, może nawet więcej niż inni, uczyłem się najnowszych technik sprzedażowych i metodą prób i błędów zdobywałem wiedzę na temat prawidłowego podejścia do klienta. Talent do sprzedaży chyba miałem, dlatego jedynym czynnikiem niezależnym ode mnie było szczęście – trafienie na łatwego klienta lub osobę, którą łatwo namówić było na konkretne działanie. Dzięki ciężkiej pracy własnej po paru miesiącach pracy w zawodzie doradcy udało mi się osiągnąć bardzo wysoki poziom efektywności i niemałe zarobki. Moje wysiłki nie pozostały niezauważone, bowiem po kolejnych dwóch miesiącach sukcesów szef zaproponował mi przeniesienie na wyższe stanowisko, dzięki któremu będę mógł dzielić się swoją wiedzą o tajnikach pracy doradcy z podwładnymi.

Posted in opinie i historie | Tagged , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...