Początkowe błędy

Moje poszukiwania zatrudnienia na stanowisku doradcy finansowego w Kaliszu trwały krócej niż się spodziewałam. Mimo to, moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna okazała się totalnym fiaskiem, który pomógł mi jednak zrozumieć, że dobry kandydat na stanowisko doradcy musi wyróżniać się pewnymi, określonymi cechami.

20Na swoją pierwsza rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko doradcy finansowego, która jednocześnie była pierwszym spotkaniem tego typu w moim życiu poszłam zupełnie nieprzygotowana a mój wygląd, no cóż, pozostawiał wiele do życzenia. Na tamtym etapie mojego życia przechodziłam fascynację ciemnymi kolorami, przez co każdy obserwator mógł uznać, że albo jestem bardzo nieszczęśliwą osobą, albo w mojej rodzinie ktoś niedawno umarł. Na rozmowę poszłam ubrana od stóp do głów na czarno, ponieważ w moim mniemaniu czarny był kolorem pasującym na każdą okazję. Owszem, czarny jest elegancki, jednak nie w sytuacjach, gdy czarna suknia spowija całe nasze ciało. Oprócz czarnej sukienki miałam na sobie bardzo ciemny makijaż i pomalowane na czarno paznokcie. Przy moich rudych włosach i białej cerze sprawiałam pewnie wrażenie nieco szalonej. Podejrzewam, że na swojej pierwszej rozmowie nie wyróżniłam się niczym innym niż ubiorem. Nie umiałam odpowiedzieć na większość pytań, a nawet kwestie typu „Gdzie wyobrażasz sobie siebie za 5 lat” stanowiły dla mnie nie lada problem.

Na drugą rozmowę poszłam zupełnie odmieniona – zmieniłam styl ubioru, postawiłam na jasne barwy rozświetlające moją jasną cerę. Na trzy dni przed spotkaniem przygotowałam sobie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i powtórzyłam wiedzę o finansach zdobytą na studiach. Reakcja komisji była zupełnie inna od tej, z którą do tej pory się zetknęłam. Rozmowa przebiegała bardzo sympatycznie, a ja wyszłam z ofertą zatrudnienia, doradca finansowy Kalisz.

Posted in opinie i historie | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Customer Service Specialist

What will you do: As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...


Doradca Klienta Korporacyjnego w Centrum Bankowości Korporacyjnej

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu dużych firm (powyżej 40 mln przychodu rocznie) Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi Dbałość o jakość portfela z uwzględnieniem rentowności Rozpoznawanie bieżących...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...