Praca: Operation Customer Specialist


Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEPR06271

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.

Operation Customer Specialist
Twoja Przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest jedna z największych instytucji finansowych działająca globalnie dla największych marek i brandów na świecie w roli doradcy finansowego. Międzynarodowy charakter firmy oraz zespołu sprawia, że praca nad projektami jest różnorodna oraz stawiająca wyzwania. Dołączysz do międzynarodowego, rozproszonego Zespołu odpowiedzialnego za implementowanie rozwiązań dotyczących jakości oraz procesów dla Klientów z każdego zakątka świata. Do Twoich zadań należeć będzie dostarczanie wiedzy biznesowej oraz poznanie potrzeb Klientów przy jednoczesnym przekazaniu informacji do odpowiednich działów po stronie pracodawcy, zarządzanie i doradzanie w kwestiach ryzyka finansowego przy pomocy analiz, wsparciu zespołów oraz dostawców usług współpracujących z firmą naszego Klienta.

Nasz Klient zapewnia:

  • Możliwości rozwoju i awansu wewnątrz struktur firmy
  • Pracę dla jednej z najbardziej prestiżowych instytucji finansowych na świecie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Doświadczenie pracy na stanowisku związanym z usługami finansowymi
  • Wiedzę z obszaru prawnego i finansowego oraz ciągłą chęć jej pogłębiania wraz z wykształceniem wyższym
  • Płynną umiejętność posługiwania się j. angielskim (w mowie i w piśmie)
  • Przywiązywanie uwagi do detali, umiejętności analityczne, umiejętność budowania relacji oraz kreatywnego rozwiązywania problemów wraz chęcią pracy w międzynarodowym Zespole.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ TERAZ



Zobacz najnowsze oferty



Staż z Lwem w Oddziale ds. Korporacyjnych

Nasze oczekiwania: Ukończone studia I stopnia o profilu ekonomicznym, Znajomość podstawowych zagadnień z bankowości, Umiejętność pracy w zespole, Zdolności analityczne, Dokładność i dobra organizacja własnej pracy, Otwartość na nowe...


Pracownik ds. finansów

Zakres obowiązków: Tworzenie tygodniowych prognoz kosztowych dla magazynu oraz zapewnienie wsparcia dla Kierownika ds. Wsparcia Operacyjnego przy analizowaniu tygodniowych wyników z zakresu produktywności; Tworzenie i komunikowanie tygodniowych,...


Konsultant Działu Obsługi Klienta

Twoje kompetencje: Komunikatywność Szybkie przyswajanie wiedzy Opanowanie Wytrwałość Gracz zespołowy Rozwiązywacz problemów   Twoje zadania:   Twoim głównym zadaniem będzie posprzedażowa obsługa naszych Klientów. Nasi Klienci będą Cię prosić...


Inspektor ds. Bezpieczeństwa Kartowego

OPIS STANOWISKA: Monitoring antyfraudowy transakcji kartowych, Współpraca z partnerami biznesowymi ITCARD w zakresie bezpieczeństwa kartowego, Współpraca z organami ścigania. WYMAGANIA: Sprawna obsługa komputera, Dobra organizacja pracy, skrupulatność i...