Kim jest dobry doradca finansowy?

Doradca finansowy jest osobą, która pomaga konkretnemu klientowi zrealizować jego cele finansowe, na które wliczają się m.in. pożyczki, kredyty, ubezpieczenia na życie, fundusze inwestycyjne i emerytalne. Stąd, dobry doradca finansowy to osoba, która perfekcyjnie zna się na tym, co robi i zawsze jest w stanie udzielić prawdziwych i rzetelnych informacji na dany temat. Doradca finansowy zatrudniony czy to w dużej placówce doradczej czy niewielkiej prywatnej firmie zawsze ma obowiązek być na bieżąco ze wszystkimi zmianami w usługach finansowych i ubezpieczeniowych oferowanych przez niemal wszystkie instytucje w kraju.

8Pracownik na stanowisku doradcy finansowego, doradca finansowy Wrocław, odpowiada m.in. za opracowanie rozwiązań finansowych odpowiadających potrzebom klienta, rozpoznawanie jego potrzeb oraz oparte na tym doradztwo w wyborze najlepszego rozwiązania, przekazywanie informacji z zakresu usług finansowych i ubezpieczeniowych oraz zwiększanie świadomości klienta jako osoby korzystającej z ofert banków, funduszy inwestycyjnych czy towarzystw ubezpieczeniowych. Zadaniem dobrego doradcy finansowego jest świadczenie usług przede wszystkim informacyjnych oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientem.

Jak wskazują badania, dobrym doradcą jest osoba szczera, która bez wahania potrafi prosto i jasno przedstawić wyższość jednego produktu bankowego nad innym. Do innych niezbędnych cech w tym zawodzie należą: umiejętność nawiązywania kontaktów, otwartość, odpowiedzialność, terminowość i dokładność.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...