Kiepski początek nie oznacza kiepskiego końca

Na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko doradcy finansowego w warszawskiej filii dużej, ogólnopolskiej instytucji doradztwa dotarłam nieco spóźniona. Mieszkam pod Warszawą, a dotarcie do centrum miasta może w zależności od natężenia ruchu i korków trwać od czterdziestu minut do 1,5 godziny. W tym przypadku trwało dwie godziny, ponieważ po drodze zepsuł się autobus komunikacji miejskiej, którym jechałam i wszyscy pasażerowie musieli czekać na podstawienie nowego. Jak można się domyślić, nastroje panujące w autobusie nie należały do najbardziej pozytywnych – było po siódmej, więc każdy spieszył się do pracy, do szkoły czy na inne ważne spotkanie. Ja spieszyłam się na rozmowę kwalifikacyjną, na którą już wtedy wiedziałam, że dotrę spóźniona, dlatego postanowiłam wykonać telefon i poinformować, że stoję na wjeździe do miasta w zamkniętym, zepsutym autobusie. Po telefon sięgałam z ciężkim sercem, jednak miałam świadomość, że niepoinformowanie o spóźnieniu jest dużo gorszym pomysłem niż wykonanie telefonu z informacją o nieplanowanym postoju.

36Piętnaście minut po umówionej godzinie spotkania dotarłam w końcu do biura. Byłam zmęczona, zła, spocona i potargana, jednak postanowiłam, że bez względu na wszystko wezmę udział w rozmowie. Spotkanie, mimo mojego spóźnienia, przebiegło bardzo sympatycznie, a jeden z członków komisji zażartował nawet, że szukają pracowników, którzy na tyle poświęcają się swojej pracy, że są w stanie dotrzeć do biura na pieszo z drugiego końca miasta, doradca finansowy Warszawa. Mimo początkowych niepowodzeń reszta dnia była bardzo udana – po rozmowie poszłam na pyszną kawę i obiad, a później na małe zakupy. Wieczorem otrzymałam informację, że szefom spodobał się mój profesjonalizm i opanowanie w trudnych sytuacjach, dlatego zostałam przyjęta!

Posted in opinie i historie | Tagged , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Customer Service Specialist

What will you do: As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...


Doradca Klienta Korporacyjnego w Centrum Bankowości Korporacyjnej

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu dużych firm (powyżej 40 mln przychodu rocznie) Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi Dbałość o jakość portfela z uwzględnieniem rentowności Rozpoznawanie bieżących...


Regionalny Menedżer Sieci Dealerskiej

Twoje zadania: Realizacja planu sprzedażowego dokonywanego za pośrednictwem Przedstawicieli leasingowych we współpracy z dealerami samochodowymi Pozyskiwanie do współpracy dealerów samochodowych Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi...