Doradca finansowy – warunki pracy i perspektywy rozwoju

Doradca finansowy ma możliwość zatrudnienia w wielu miejscach, między innymi w firmach doradczych, firmach inwestycyjnych, firmach ubezpieczeniowych czy bankach.

warunki pracy i perspektywy rozwojuZawód może wykonywać, jako zależny od instytucji finansowej lub niezależny w ramach samozatrudnienia. Miejscem pracy doradcy jest głównie biuro, ale zdarza się, że obsługuje klientów poza siedzibą, co wymaga odbywania podróży służbowych i dyspozycyjności.

Stanowisko w dużej części skupia się na pracy przy komputerze, co w dłuższym okresie może negatywnie wpływać na wzrok oraz kondycję kręgosłupa. Praca doradcy jest jednozmianowa, odbywa się zasadniczo w godzinach 8-16 (zgodnie z obowiązującymi standardami pracy biurowej) oraz podlega nadzorowi audytu wewnętrznego i zewnętrznego. W pracy na stanowisku doradcy finansowego nie istnieją czynniki dyskwalifikujące osoby niepełnosprawne.

Możliwości rozwoju zawodowego dla omawianego stanowiska są bardzo szerokie. Między innymi można zostać w jednej z wielu organizacji, zrzeszających doradców. Organizują one cykliczne szkolenia dokształcające oraz egzaminy, których zdanie wiąże się z otrzymaniem certyfikatu. Umożliwia to z jednej strony uaktualnienie nabytej już wiedzy oraz zdobycie nowej, a z drugiej potwierdzenie posiadanych kompetencji.

Inną alternatywą są kursy, w tym również kursy zagraniczne, potwierdzające równocześnie znajomość języka obcego. Klasyczną drogą jest również zdobycie dodatkowego fakultetu na uczelni wyższej.

Posted in doradca i jego praca | Tagged , , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Junior Menedżer zespołu sprzedaży

Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu dbałość o jakość...


Konsultant

Czym będziesz się zajmować?   Do Twoich obowiązków należeć będzie inicjowanie kontaktu telefonicznego w sprawie obsługi produktów Banku. Osiągniesz ten cel, dzięki: udzielaniu rzetelnych informacji na temat produktów Banku rejestrowaniu informacji...


Kierownik ds. centralnego kontraktowania

Opis stanowiska: analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce, przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych, negocjowanie warunków oraz zawieranie...


Kierownik Kontraktu

Oferujemy: Ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy Udział w realizacji dużych, wieloetapowych projektów...