Czym się kierować przy wyborze doradcy finansowego?

czym sie kierować przy wyborze doradcy finansowegoWybór odpowiedniego doradcy finansowego to nastręczająca nieraz wiele stresu. Ostatecznie powierzamy mu przecież swoje finanse i nawet jeżeli nie odbywa się to na zasadach bezpośredniości, musimy zaufać, że przyniesie zyski i poczucie finansowej stabilności.

Decyzja o wyborze doradcy jest niejako również decyzją o przyszłości, nic dziwnego zatem, że chcemy by była słuszna. Warto w takich sytuacjach polegać na poleceniach znanych nam osób – jeżeli dany doradca sprawdził się w ich przypadku, łatwiej nam będzie mu zaufać.

Kolejną kwestią jest podejście do klienta. Profesjonalny doradca finansowy musi umieć nas słuchać i zdawać odpowiednie pytania. Ważne, żeby potrafił dostosować nasze oczekiwania do możliwości i wytłumaczył krok po kroku kwestie, na których się nie znamy. Wyczucie naszych potrzeb i znajomość branży to zagadnienia kluczowe. Każdy jego krok powinien być nam znany zanim zostanie podjęty.

Jasne muszą być też zasady współpracy – forma wynagrodzenia powinna być zostać określona już na samym początku. Istotna jest także niezależność doradcy – jeżeli będzie on powiązany z jakąś konkretną instytucją, możemy być pewni, że optowanie właśnie za jej rozwiązaniami będzie leżało w jego interesie. A takich przypadków należy się wystrzegać.

Posted in opinie i historie, w oczach klienta | Tagged , , | Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Praca w finansach:

Staż z Lwem w Oddziale ds. Korporacyjnych

Nasze oczekiwania: Ukończone studia I stopnia o profilu ekonomicznym, Znajomość podstawowych zagadnień z bankowości, Umiejętność pracy w zespole, Zdolności analityczne, Dokładność i dobra organizacja własnej pracy, Otwartość na nowe...


Pracownik ds. finansów

Zakres obowiązków: Tworzenie tygodniowych prognoz kosztowych dla magazynu oraz zapewnienie wsparcia dla Kierownika ds. Wsparcia Operacyjnego przy analizowaniu tygodniowych wyników z zakresu produktywności; Tworzenie i komunikowanie tygodniowych,...


Konsultant Działu Obsługi Klienta

Twoje kompetencje: Komunikatywność Szybkie przyswajanie wiedzy Opanowanie Wytrwałość Gracz zespołowy Rozwiązywacz problemów   Twoje zadania:   Twoim głównym zadaniem będzie posprzedażowa obsługa naszych Klientów. Nasi Klienci będą Cię prosić...


Inspektor ds. Bezpieczeństwa Kartowego

OPIS STANOWISKA: Monitoring antyfraudowy transakcji kartowych, Współpraca z partnerami biznesowymi ITCARD w zakresie bezpieczeństwa kartowego, Współpraca z organami ścigania. WYMAGANIA: Sprawna obsługa komputera, Dobra organizacja pracy, skrupulatność i...